Som una secció sindical que va ser creada l'any 2011, amb molta il·lusió i motivació per representar a TOTES les persones treballadores de Barcelona Activa, amb ganes de canviar les coses i comunicar-nos de forma propera amb vosaltres.

En aquesta etapa ens vam proposar:

- Configurar una representació renovada, pròxima i més plural de la plantilla.

- Col·laborar amb tots els representants elesctes per sumar esforços en defensar els drets laborals.

- Obrir nous canals de comunicació entre treballadors/es i la nostra secció sindical. Incrementar la informació sobre les accions realitzades pel comitè d'empresa.

- Afavorir la transparència en la rendició de comptes anualment, donant la cara explicant el que hem fet.

- Revisar els acords laborals vigents i millorar les seves condicions, negociant-los amb la direcció.

L'any 2011 vam guanyar les eleccions sindicals a Barcelona Activa amb 8 representants, gràcies a la confiança que es va mostrar a les votacions.

Som una secció dinàmica, democràtica, participativa i molt activa. Lluitadora, oberta a les vostres propostes, defensora dels drets de tothom, i de les millores laborals de tota la plantilla.

Des de novembre de 2014 hem fet un procés participatiu obert a tothom per configurar la nostra candidatura a les eleccions sindicals de 2015. Preparant el nostre programa amb reunions de la secció i simpatitzants, amb l'objectiu que el projecte inclogui les propostes més actuals, innovadores i consensuades entre el grup de treball.

El passat 7 de maig
vam tornar guanyar les eleccions sindicals a Barcelona Activa amb 11 representants, es a dir, 3 més que les ultimes eleccions, gràcies a la confiança que es va mostrar a les votacions.

Vídeo de YouTube